Zatvori

Često postavljana pitanja


ČESTO POSTAVLJENA PITANJA

KAKO SE MOGU REGISTRIRATI, ODNOSNO, POSTATI ČLAN STARS CLUBA?
Na početnoj stranici odaberite dugme REGISTRACIJA kako bi pristupili obrascu za registraciju. U obrascu upišite svoje podatke i kliknite na 'Prihvati i registriraj se'. Obavezno je prihvatiti Opšte uslove poslovanja. Nakon ispunjavanja obrasca i potvrde registracije, na Vašu e-mail adresu bi kroz najviše 5 minuta od izvršene registracije trebao stići e-mail u kojem se nalazi link za aktivaciju korisničkog računa. Link je potrebno potvrditi unutar 24 sata od izvršene registracije, budući da nakon isteka navedenog vremena link prestaje biti aktivan i registracija s ne potvrđenim linkom smatra se neuspješnom,. U slučaju da e-mail nije stigao, svakako provjerite i spam mapu neželjene pošte.
KAKO SE MOGU REGISTRIRATI, ODNOSNO, POSTATI ČLAN STARS CLUBA?
Na početnoj stranici kliknite na REGISTRACIJA kako biste pristupili obrascu za registraciju. U obrascu unesite svoje podatke i prihvatite Opšte uslove poslovanja. Nakon što popunite obrazac i potvrdite registraciju, na vašu email adresu bi u roku od najviše 5 minuta trebalo da stigne email sa linkom za aktivaciju korisničkog naloga. Link je potrebno potvrditi u roku od 24 sata od registracije, jer nakon tog vremena više neće biti važeći, a registracija bez potvrde se smatra neuspešnom. Ukoliko ne dobijete email, proverite i spam (neželjenu) poštu u svom inbox-u.
KAKO MOGU ZATRAŽITI NOVU LOZINKU?
Na početnoj stranici kliknite na PRIJAVA, zatim izaberite opciju „Zaboravili ste lozinku?“ U formular unesite email adresu s kojom ste registrovani – na tu adresu ćete dobiti link za promenu lozinke. 1. Nova lozinka mora imati najmanje: o 8 karaktera o slova i brojeve o jedan specijalni znak o jedan broj 2. Nije dozvoljeno koristiti: o znak ‘*’ (zvezdicu) i prazan razmak o lične podatke (ime, prezime, email, adresu, telefon, datum rođenja) o nizove istih ili uzastopnih brojeva/slova o izraze kao što su: lozinka, CineStar, cinestar i sl. Ako lozinka ne ispunjava ove bezbednosne uslove, sistem vam neće dozvoliti promenu niti prijavu sa njom. Napomena: Blitz-CineStar ne snosi odgovornost za zloupotrebu lozinke, ali će po prijavi zloupotrebe odmah reagovati kako bi zaštitio vaša prava.
KAKO MOGU PROMENITI LIČNE PODATKE?
Nakon što se uspešno prijavite na svoj korisnički nalog, kliknite na „Moje informacije“, gde možete izmeniti sve podatke u svom nalogu.
KAKO MOGU KUPITI ULAZNICE?
Za online kupovinu ulaznica potrebna je prethodna registracija. Ulaznice možete kupiti: • putem zvaničnog sajta klikom na „Odaberi svoj CineStar“, zatim biranjem željenog filma, termina i sedišta • putem mobilne aplikacije – odaberite željeni CineStar bioskop, film i termin Nakon odabira sedišta, sistem će vas automatski preusmeriti na CorvusPay platformu za online plaćanje. Ako naiđete na bilo kakav problem prilikom kupovine, molimo vas da pošaljete kratak opis problema i screenshot na mejl adresu korisničke podrške.
KAKO MOGU KORISTITI ULAZNICE KUPLJENE ONLINE I KAKO ZNAM DA JE TRANSAKCIJA BILA USPEŠNA?
Nakon uspešne kupovine, na vašu email adresu stiže poruka sa QR kodom, koji je dovoljno pokazati na ulazu u bioskop – nije potrebno štampanje. Ako ste primili dve poruke: 1. Potvrdu o kupljenim ulaznicama 2. Potvrdu od CorvusPay sistema o autorizaciji plaćanja ...to znači da je transakcija uspešno završena i ulaznice su validne.
ŠTA JE STARS CLUB PROGRAM?
Stars Club je digitalno članstvo za sve ljubitelje bioskopa i bioskopske zabave. Svi registrovani članovi mogu kupovati ulaznice online, a uskoro i druge proizvode, ali takođe, ako žele, mogu skupljati i zvezdice jer Stars Club nagrađuje svaku kupovinu u CineStaru. Svaki član, osim sakupljanja zvezdica na prvom START nivou, skuplja i statusne bodove, a 15000 statusnih bodova podiže članove u PLUS nivo sa još većim beneficijama. Zamena zvezdica za kupone na tvom nalogu je nova zabava za filmofile. • ČLANSTVO - Članstvo je besplatno. U START članstvo ulaziš prvom registracijom, a PLUS članstvo se automatski aktivira kada sakupiš 15000 statusnih bodova. Ako kao PLUS član ne obaviš transakciju u roku od 120 dana, vraćaš se u START članstvo. • POKLON DOBRODOŠLICE - Svaka osoba koja postane novi član (START ili PLUS), dobija na poklon 4000 ZVEZDICA. • SAKPLJANJE ZVEZDICA - Ako je član prijavljen sa svojim nalogom tokom transakcija za ulaznice i proizvode, za svaki potrošeni 1 RSD dobija 1 ZVEZDICU, odnosno 1,5 ZVEZDICE ako je PLUS član. ZVEZDICE važe godinu dana od trenutka kada su sakupljene. Bodovi i ZVEZDICE se zaokružuju na niže u zavisnosti od iznosa transakcije. • DUPLE ZVEZDICE ZA DOMAĆE FILMOVE - CineStar je ponosan na domaće filmove i podržava ih. Kupovinom ulaznica za domaći film dobijate duple bodove.. • ZAMENA ZVEZDICA ZA KUPONE - Korisnik sakupljene ZVEZDICE može zameniti za kupone u online prodavnici kupona koja se nalazi na njegovom korisničkom interfejsu. Ponuda kupona i njihova vrednost se menja u određenim vremenskim periodima. Kupon važi 30 dana od trenutka zamene. • STARS CLUB DAN - To je određeni dan kada svi članovi imaju povoljniju cenu ulaznica (dve ulaznice) • FILM NEDELJE/MESECA - Povremeno će određeni film biti povoljniji samo za članove. Nekad će to biti film nedelje, a nekad meseca. Pratite nas kako biste uhvatili ulaznice. • POPUST U BARU - Svi članovi moći će da ostvare popust u CineStar barovima. • POPUST NA ROĐENDAONICU - PLUS članovi mogu ostvariti 10% popusta na rođendaonicu/tortaonicu uz prikaz QR koda svog članstva. • LIMITED EDITION KUPONI - Ovo su specijalni kuponi koje će PLUS članovi dobiti na e-mail adresu u okviru specijalnih promocija. • ROĐENDANSKI POKLON - PLUS članovi će na svoj rođendan dobiti poklon kupon na svom nalogu. • POPUST NA PROIZVODE - PLUS članovi će imati popust na određene proizvode. • STARS CLUB MENU - Specijalni meni dostupan samo za PLUS članove.
ŠTA SE DEŠAVA SA NOVČANIM SREDSTVIMA NA STAROJ KARTICI I DO KADA IH MOGU ISKORISTITI?
Svi članovi koji imaju novčana sredstva na korisničkoj kartici mogu ih koristiti i potrošiti najkasnije u roku od 5 godina od 2.12.2024. isključivo na blagajni bioskopa. Sredstva se NE MOGU preneti na novi korisnički nalog zajedno sa bonus bodovima, već ostaju na korisničkoj kartici do roka navedenog ranije u tekstu. Ukoliko se sredstva ne potroše do naznačenog roka, ista se brišu sa korisničke kartice koja se anonimizuje i zaključava za dalju upotrebu. Tokom korišćenja novčanih sredstava na korisničkim karticama, bodovi se ne sakupljaju.
KOJE BENEFITE KORISNICI MOGU PRENETI NA NOVI STARS CLUB NALOG, A KOJI OSTAJU NA STAROJ KARTICI?
Svim postojećim korisnicima koji su vlasnici korisničkih kartica omogućen je prenos benefita (bonus bodova na novi korisnički nalog, izuzev sredstava u RSD koja ostaju na korisničkoj kartici i koja se mogu u potpunosti iskoristiti u roku od 5 godina od 25.11.2024. isključivo na blagajni bioskopa.
ZA ŠTA SE NE MOGU SAKUPLJATI BODOVI TJ. ZVEZDICE?
Zvezdice se ne mogu sakupljati za: grupne popuste, školske projekcije,akcijske cene, kafe za delatnike i Business projekcije.
KAKO PRENETI BENEFITE NA NOVI NALOG U NOVOM LOYALTY SISTEMU?
Prenos benefita moguće je napraviti na korisničkom nalogu (web stranica, iCineStar aplikacija) nakon registracije na novom Loyalty sistemu. Za prenos benefita korisnik mora uneti tačan broj postojeće korisničke kartice i PIN u za to predviđeno polje. Ukoliko je korisnik zaboravio PIN, isti može promeniti isključivo na blagajni bioskopa kako bi napravio prenos benefita na web stranici ili aplikaciji.
ŠTA ĆE BITI SA KARTICAMA I SREDSTVIMA AKO SE NE PRENESU U ROKU OD 5 GODINA OD 2.12.2024.?
Nije neophodno da korisnik prenese sredstva na novi korisnički nalog, ali sva sredstva koja ne budu prenesena na novi korisnički nalog u roku od 5 godina od 2.12.2024. će se obrisati, a korisničke kartice anonimizovati i zaključati za dalju upotrebu.
ŠTA SE DEŠAVA SA POGODNOSTIMA ZA KORISNIKE STUDENT, SENIOR I FAMILY KARTICAMA?
Više nije moguće vršiti doplatu, skupljati niti trošiti bodove. I dalje je omogućeno korišćenje povoljnijih cena za studente i seniore, ali nije moguće izdavanje novih studentskih i seniorskih kartica. Family kartica se ukida zajedno sa svim pripadajućim pogodnostima, osim do sada prikupljenih bodova i sredstvima.
MOŽE LI VLASNIK POSTOJEĆE KORISNIČKE KARTICE KORISTITI KARTICU BEZ PRENOSA SREDSTAVA NA NOVI KORISNIČKI NALOG I KOJE SU MU MOGUĆNOSTI KORIŠĆENJA?
Vlasnik postojeće korisničke kartice i dalje može koristiti istu isključivo na blagajni bioskopa (sredstva) bez prenosa na novi korisnički nalog, ali bez mogućnosti sakupljanja novih bodova i korišćenja ranije stečenih bodova, kao i bez mogućnosti doplate kartice. Ukoliko je korisnik vlasnik više korisničkih kartica, moguće je da prenese sredstva sa svake kartice na novi korisnički nalog prema niže navedenim uslovima. • Prenos, odnosno migraciju benefita, moguće je izvršiti samo jednom po korisničkoj kartici, nakon čega se prenesena sredstva na kartici anuliraju.
KAKO KORISNICI KOJI IMAJU POSTOJEĆE KORISNIČKE NALOGE (NE KORISNIČKE KARTICE) PRELAZE NA NOVI STARS CLUB PROGRAM I KOJE KORAKE MORAJU PREDUZETI PRILIKOM PRVE PRIJAVE?
Njihovi podaci se prebacuju na novi sistem i oni automatski postaju novi STARS CLUB START članovi. Kod prve prijave online putem, sistem će ih tražiti potvrdu e-mail adrese i promenu lozinke zbog promene sistema, nakon čega mogu koristiti sve pogodnosti novog programa.
MOGU LI DOBITI POVRAT SREDSTAVA ZA KUPLJENE ULAZNICE?
Storniranje kupljenih ulaznica ili usluga nije moguće. Zamena kupljene ulaznice ili usluge za drugu uslugu moguća je najkasnije sat vremena pre početka projekcije za koju je ulaznica kupljena, isključivo na blagajni bioskopa za koji je ulaznica kupljena, osim u slučaju posebnih akcija (1+1 gratis, ulaznice kupljene po akcijskoj ceni...), za istu projekciju zbog promene mesta sedenja, kao i za ulaznice kupljene u pretprodaji, za koje nije moguća ni zamena ni povrat sredstava. Pretprodaja podrazumeva da su ulaznice puštene u prodaju nedelju dana ili više pre datuma prikazivanja određenog filma.
KAKO MOGU OBRISATI SPREMLJENE PODATKE O BANKOVNOJ KARTICI?
Spremljene podatke o banci ili kartici možete obrisati na stranici Corvus Pay-a tako što kliknete na vrstu kartice za koju ste prethodno spremili podatke, a koje sada želite ukloniti. Nakon toga, slijedite ponuđene opcije za brisanje.
DO KADA SE FILMOVI PRIKAZUJU U CINESTAR KINIMA?
Prikazivanje određenih filmova zavisi o gledanosti i nadolazećim naslovima.
ZAŠTO JE RASPORED VIDLJIV SAMO DO SREDE?
Bioskopski program se objavljuje na nedeljnom nivou – od četvrtka do srede. Novi program sa rasporedom prikazivanja filmova za narednu bioskopsku nedelju objavljuje se svakog utorka u popodnevnim časovima.
DA LI MOGU UNETI HRANU I PIĆE KUPLJENE VAN CINESTARA?
Unošenje hrane i pića kupljenih van bioskopa nije dozvoljeno u prostorije bioskopa. To je zvanično pravilo kompanije i deo kućnog reda CineStara.
ZAŠTO SU ZA ISTI FILM RAZLIČITE CENE ULAZNICA?
Cena ulaznica zavisi od dana i termina prikazivanja filma, pri čemu se primenjuju dodaci u skladu sa redovnim cenovnikom za svaki pojedinačni bioskop. Svi posetioci, bez obzira na uzrast ili status, plaćaju unapred određenu cenu ulaznice. Napomena: Za ulaznice kupljene online naplaćuje se dodatna naknada od 65 RSD po ulaznici.
KAKO ORGANIZOVATI ŠKOLSKU PROJEKCIJU?
Školska projekcija može se organizovati radnim danima, od ponedeljka do petka između 09:00 i 14:00 časova. Za organizaciju je potrebno minimum 20 učenika, uz doplatu za 3D, 4DX i KIDS salu. Voditelj grupe ima pravo na besplatnu ulaznicu, kokice i male kokice. Neophodno je najmanje pet radnih dana pre željenog datuma popuniti online zahtev, koji se zajedno sa cenovnikom i uslovima organizacije nalazi na stranici ŠKOLSKE PROJEKCIJE. Nakon što se zahtev primi, osoblje bioskopa će Vas kontaktirati radi potvrde organizacije i slanja ponude.
KAKO ORGANIZOVATI DEČJI ROĐENDAN?
Dečji rođendan može se organizovati u terminima redovnih filmskih projekcija, uz prethodno popunjavanje online zahteva. Za organizaciju je potrebno minimum 5 osoba, uključujući i obaveznu pratnju tokom trajanja proslave. Cena paketa zavisi od termina projekcije i odabranog bioskopa. Uz samu proslavu, moguće je dodatno organizovati i rođendaonicu pre ili posle filma, u trajanju od 60 minuta. Sve cene i uslovi organizacije nalaze se na zvaničnoj web stranici, zajedno sa online zahtevom. Napomena: Na dan proslave plaća se broj posetilaca koji se zaista pojave na događaju. Više informacija možete pronaći na stranici DEČIJI ROĐENDANI.
KAKO ORGANIZOVATI PRIVATNU PROJEKCIJU ZA FIZIČKA LICA?
Privatna projekcija za fizička lica može se organizovati isključivo sa filmom iz redovnog bioskopskog repertoara, uz popunjavanje online zahteva najmanje 4 dana pre željenog datuma prikazivanja. Plaćanje se vrši isključivo putem internet bankarstva, na osnovu ponude, najkasnije 48 sati pre datuma projekcije. Maksimalan broj gostiju zavisi od dana: • do 20 osoba: ponedeljkom, utorkom i četvrtkom • do 45 osoba: sredom, petkom, subotom, nedeljom i praznicima Cenovnik, uslovi organizacije i online zahtev nalaze se na zvaničnoj web stranici. Napomena: Nije moguće odabrati Spektakl, pretpremijerni film, kao ni film u Kids sali ili 4DX formatu.
KAKO ORGANIZOVATI PRIVATNU PROJEKCIJU ZA KOMPANIJE?
Privatna projekcija za kompanije može se organizovati sa filmom po izboru, uz obavezno popunjavanje online zahteva najmanje 7 dana pre željenog datuma projekcije. Moguće je odabrati: • film sa aktuelnog bioskopskog repertoara, ili • film koji je bio prikazivan u poslednjih 6 meseci. Cena se formira na osnovu: • potrebnih dodataka (npr. 3D, 4DX) • i ukupnog broja sedišta u sali. Cenovnik, uslovi organizacije i online zahtev dostupni su na zvaničnoj web stranici BUSINESS PROJEKCIJE.
KAKO KUPITI B2B KUPON ILI POKLON KARTICU KAO PRAVNO LICE?
Za dogovor i slanje ponude za B2B kupone ili poklon kartice, dovoljno je da nas kontaktirate putem e-maila info.rs@cinestarcinemas.eu. Kupone je moguće zameniti za 2D ili 3D ulaznice za sve projekcije iz redovnog programa CineStar-a. Sve cene i detalje možete pogledati na zvaničnoj web stranici Business & Movies.
KAKO ORGANIZOVATI GRUPNU POSETU BIOSKOPU?
Ako želite da grupa pogleda jedan od filmova iz redovnog programa, možete zatražiti grupni popust putem online zahteva. • Zahtev je potrebno popuniti najmanje 3 dana pre željene projekcije. • Nakon prijema zahteva, bioskopsko osoblje će Vas kontaktirati, potvrditi organizaciju i poslati ponudu. • Potrebno je minimum 20 osoba za organizaciju. • Cena zavisi od bioskopa, dana, termina i ukupnog broja ulaznica. Cenovnik i uslovi organizacije, zajedno sa online zahtevom, nalaze se na zvaničnoj web stranici GRUPNI POPUSTI. Napomena: Grupni popust nije moguće ostvariti za: • pretpremijerne projekcije • posebne (akcijske) projekcije • prvi dan prikazivanja filma
KAKO MOGU OSTVARITI CENU MATINEJE I PORODIČNI PAKET ULAZNICA?
Povoljnije cene važe vikendom i praznicima: • Matineja cena važi za projekcije od 11:00 do 11:59. • Porodični paket važi za projekcije od 12:00 do 16:59 i odnosi se na grupe od 3 ili više osoba, koje uključuju najmanje jedno dete do 14 godina i jednu odraslu osobu. Napomene: • Dodaci (npr. za 3D, 4DX) se naplaćuju po osobi prema važećem cenovniku. • Porodična cena ne važi za: o pretpremijere o Spektakle o organizovane projekcije (školske, rođendani, B2B itd.)
KAKO OSTVARITI POVRAT ZA NEISKORIŠĆENE ULAZNICE?
U skladu sa Opštim uslovima poslovanja, kupac nema pravo na povrat novca za: • neiskorišćene ili • delimično iskorišćene ulaznice (npr. zbog kašnjenja), • kao ni za izgubljene ulaznice. Takođe, za kupljene, ali nepreuzete ulaznice, nije moguće tražiti povraćaj novca, bonus ulaznica ili bilo kakvu naknadu.
KOJE JE RADNO VREME BIOSKOPA?
Blagajne za prodaju ulaznica otvaraju se 30 minuta pre početka prve projekcije, a zatvaraju se 30 minuta nakon početka poslednje projekcije.
MOGU LI POVESTI PSA U BIOSKOP?
Uvođenje životinja nije dozvoljeno u bioskopske sale, osim pasa vodiča za slepe osobe i osobe sa posebnim potrebama. Psi vodiči mogu prisustvovati projekciji pod sledećim uslovima: • moraju imati brnjicu • moraju biti na povocu • mora se pokazati iskaznica ili pasoš koji dokazuje da je pas obučen za vodiča Za pse vodiče ne naplaćuje se nikakva naknada.
POSTOJE LI OGRANIČENJA ZA 4DX?
Iz sigurnosnih razloga strogo je zabranjeno korišćenje dečjih ili dodatnih sedišta kao i sedenje u krilu. Deci mlađoj od 4 godine iz sigurnosnih razloga nije dozvoljeno gledanje 4DX projekcije. Takođe, zbog toga što se 4DX pokretna sedišta mogu sudariti sa drugim 4DX pokretnim sedištima ispred ili iza njih, sva deca bi trebalo da sede uz, a ne ispred ili iza, osobe u njihovoj pratnji. Molimo posetioce da nikada ne stoje na odmorištima za noge i da paze prilikom kretanja salom kako bi izbegli saplitanje ili padanje preko odmorišta za noge.
MOGU LI REZERVISATI ULAZNICE?
Rezervacija ulaznica nije moguća,osim u slučaju posebnih promocija ili ako je rezervacija deo određene usluge ili članstva u Stars Club programu.
DA LI DECA PLAĆAJU ULAZNICU?
Da, deca plaćaju punu cenu ulaznice, bez obzira na uzrast.
GDE MOGU POSLATI PRIGOVOR ILI POHVALU?
Za sva dodatna pitanja, nejasnoće, žalbe, predloge i pohvale, slobodno nam se obratite putem e-maila na: info.rs@cinestarcinemas.eu .
ŠTA JE SCREENX I GDE JE DOSTUPAN?
ScreenX je prvi multi-projekcijski bioskopski format u Srbiji koji omogućava gledanje filma na 270 stepeni – uz glavno platno koristi se i leva i desna strana sale. Publika se time nalazi u središtu slike, što pruža panoramski i intenzivniji doživljaj filma. ScreenX koristi naprednu tehnologiju sa dodatnim projektorima i zvučnicima za potpuni vizuelni i auditivni efekat. Dostupan je u CineStar bioskopima u Beogradu i Novom Sadu.
ŠTA JE 4DX I GDE JE DOSTUPAN?
4DX je najsavremenija bioskopska tehnologija koja omogućava gledaocu da doslovno postane deo filma. Zahvaljujući pokretnim sedištima i efektima okoline kao što su vetar, mirisi, mehurići i svetlosni efekti, film se ne samo gleda – već se doživljava. Sedišta se kreću u više pravaca (gore-dole, levo-desno, napred-nazad), simulirajući akciju na ekranu poput letenja ili jurnjave, dok sinhronizovani efekti dodatno pojačavaju iskustvo. 4DX sale su dostupne u CineStar bioskopima u Beogradu i Novom Sadu.
ŠTA JE EXTREME?
CineStar eXtreme je specijalni bioskopski format namenjen pravim ljubiteljima adrenalina i jakih filmskih doživljaja. U ovim salama vas očekuje veće platno, snažniji zvuk i intenzivnije audiovizuelno iskustvo – savršeno za gledanje najvećih blokbastera. To su tehnički najopremljenije sale u CineStar ponudi, dizajnirane tako da maksimalno uključe vaša čula i pojačaju svaku scenu do krajnjih granica doživljaja.
ŠTA JE REALD 3D?
RealD 3D je savremena bioskopska tehnologija koja pruža izuzetno realistično i imerzivno iskustvo gledanja filmova. Slika je jasna, duboka i dinamična, pa imate osećaj kao da ste direktno u centru dešavanja – bilo da putujete u fantastične svetove ili izbegavate predmete koji „iskaču“ sa ekrana. Ova 100% digitalna 3D tehnologija je najrasprostranjenija u bioskopima širom sveta. Koriste se lagane, moderne 3D naočare koje se mogu nositi i preko naočara za vid, a pogodne su za reciklažu. RealD 3D ne samo da prikazuje film – već vam omogućava da ga doživite.
GDE MOGU PRONAĆI PONUDU PROIZVODA I PIĆA I NJIHOVE CENE?
Ponudu možete pronaći na zvaničnoj veb stranici: https://cinestarcinemas.rs/snacks-drinks-1488. Cene su dostupne na prodajnom mestu.
DA LI POSTOJI BAR UNUTAR BIOSKOPA?
Premium barovi dostupni su na sledećim lokacijama: • CineStar Novi Sad 4DX, BIG CEE, Sentandrejski put br.11, Novi Sad • CineStar Pančevo, BIG, Miloša Obrenovića 12, Pančevo • CineStar Zrenjanin, BIG, Bagljaš, Zrenjanin • CineStar 4DX Ada Mall Beograd, Shopping centar Ada Mall, Radnička 9, Beograd
KAKO MOGU OBRISATI LIČNE PODATKE?
Ispunite obrazac https://cinestarcinemas.rs/brisanje-licnih-podataka-2355/2355 i proverite tačnost podataka pre potvrde. Na unetu e-mail adresu stići će link za autorizaciju promena. Promene neće biti izvršene ako ne potvrdite link. Ako link ne stigne u roku od 15 minuta, proverite neželjenu poštu. Link važi 24 sata. Za pitanja pišite na: info.rs@cinestarcinemas.eu
Brza kupovina
Vrh